Faciba in America

13 11 2009

Prin gimnaziu, la un moment dat, Mimi a purtat o hidoasa haina cadrilata, cu fermoar si nasturi-agatatori, numita generic faciba. De ce a purtat Mimi asa ceva? Era la moda, cam asta se gasea de cumparat, cine stie.

Tot ce conteaza este ca de atunci Mimi nu a reusit sa priveasca cu ochi buni vreo haina cadrilata cu nasturi-agatatori.

Si nu mica i-a fost mirarea cand a vazut un soi de faciba si in America. Bineinteles la preturi americane:

faciba


Acțiuni

Information

4 responses

13 11 2009
Monica

ah, mie imi plac facibele! nu am avut niciodata dar copiii mei vor purta de mici. si vor ajunge sa le urasca? :sigh: nu ar fi dragut un baietel palid in faciba bleumarin, intreb?

14 11 2009
Cristina

Mimi, si eu sunt fan! Am avut si eu una in Romania, dar o iubeam. Nu stiam ca e o „faciba”, dar m-ai ajutat sa fac asociatia. Cat despre pretul asteia peste care ai dat tu … se putea si mai jos, la cat costa hainele pe aici (indiferent de brand).

16 11 2009
coreamor

si eu sunt fan!!! am avut una albastra, semana cu o patura tepoasa, era larguta, dar imi placea la nemurire! plus ca avea faimosii nasturi (negri).
te-am scandalizat? 🙂
da, erau la moda.

17 11 2009
mimi

A mea era gri cu dungi bleu. Singura haina de cara imi aduc aminte cu placere e un palton negru, cambrat pe talie si lung ca in Matrix 🙂
Tin minte ca a incercat sa ma jefuiasca in tramvai un hot si datorita faptului ca paltonul urmarea linia corpului m-a gadilit cand a incercat sa imi bage mana in buzunar 🙂

Lasă un comentariu